Monday, April 28, 2014

redha

hi,

hari ni aku rasa aku sedikit tenang..dan rasa macam aku dah boleh terima apa yang ada dalam darah aku ni..aku hanya mampu menahan mata air mata jer bila tengok orang lain bahagia..aku rasa aku adalah orang yang terhina sekali dalam dunia ni..mana tak nya, orang lain semua boleh kawin..boleh hidup bahagia..ada anak..ada cucu..semuanya..tapi aku? Allah..hanya tuhan jer yang tahu..

aku suka baca blog http://perjalananhivpositif.blogspot.com/ sebab kes dia ada sikit macam kes aku..tapi dia kuat..dia x macam aku..aku lemah..aku nak pergi buat ujian pun x berani lagi..abg luka dah selalu nasihat kat aku..pergi buat follow up kat klinik kerajaan..tapi aku masih degil..aku takut..aku risau..macam2 dalam pale otak aku..ya Allah..kuatkanlah hati hambamu ini..

2 comments:

  1. Sama je kite smua bro. Dgn Allah la tmpt kita mengadu. Dont worry. Kesilapan lalu kita tinggalkan. Mtk maaf kat Allah dan bertaubat. Kita ubah hidup kita jadi positive

    ReplyDelete