Sunday, April 13, 2014

dilema

hi blogger, 

malam tadi aku kuar ngan member aku lepak2..borak2 ngan dia pasal sume benda..dari benda yang common pada la benda ehem2..bila aku dok borak ngan dia tiba2.. aku terbayang lagi pasal kes aku ngan parent aku..diorang dah nak tunangkan aku..tapi aku pulak ada masalah mcm ni..aku rasa tension. aku ingat lagi..ada sorang inspektor kesihatan ni call aku, dia kata,

"awak xbole tension2, nanti ia akan melemahkan anti bodi awak"

ya tuhan..macam mna la aku tak tension. tension ngan study lagi..tension ngan parent aku lagi..n skrg aku tgh cari cara mcm mna aku nak putuskan hubungan aku ngan awek aku..tapi..aku xnak dia sedih, tapi, aku rasa aku patut buat semua ni tuk kebaikan dia..aku ingat lagi..time aku explain kat dia yang parent aku nak tunangkan aku..aku tanya dia,

"syg, syg xkisah ker abg tunang ngan pilihan mak ayah abg? "

pastu dia terus sebak n menangis..hancur luluh hati aku time tu..aku tak sanggup tengok dia menangis lagi..aku betul2 sygkan dia..aku cintakan dia..aku xnak dia menangis lagi sebab aku..syg..abg mintak maaf syg..abg bukan xsyg syg..tapi abg ada virus yang bole buat syg merana..abg mintak maaf..




No comments:

Post a Comment